شرایط بازگشت محصول


شرایط بازگشت محصول

اولنز همواره در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان خود بگذارد. به این منظور در طول فرایند خرید از معرفی کالا تا تحویل و پشتیبانیِ  پس از آن، همراه شما است. اگرچه ما تمام شرایط را برای رضایت شما آماده کرده‌ایم اما گاه ممکن است بعد از دریافت کالا نیاز به بازگرداندن آن داشته باشید. در این شرایط می‌توانید از ضمانت 7 روزه بازگشت کالا اولنز استفاده کنید. این ضمانت مربوط به کالاهایی‌ست که دارای ایراد فنی باشند. شرایط تعویض 7 روزه کالای اولنز به شرح زیر است:

 

مشکلات فنی

اگر کالای شما دارای ایراد و اشکال فنی بود لازم است ظرف مدت 7 روز مشکل خود را به بخش پشتیبانی فنی اولنز اعلام کنید. پس از تایید پشتیبانی فنی، لازم است مشکل محصول را پشت فاکتور ذکر کرده و همراه با تمام اقلام موجود در بسته برای اولنز ارسال کنید. پس از بازگشت کالا به اولنز، ایراد اعلام شده توسط بخش فنی بررسی و در صورت تایید ایراد اعلام شده، کالای جدید با هزینه اولنز برایتان ارسال می‌شود. در صورتی که کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد مبلغ پرداختی به شما عودت داده می‌شود. همچنین می‌توانید به جای دریافت هزینه، از بین محصولات موجود، کالای دیگری را انتخاب کنید تا بعد از محاسبه تفاوت قیمت، کالای جدید برای شما ارسال شود. اگر ایراد اعلام شده توسط بخش فنی اولنز تایید نشود، کالا مشمول شرایط ضمانت 7 روزه نخواهد شد و محصول با هزینه مشتری بازگردانده می‎شود.

لازم به ذکر است که محصول فقط در بسته‌بندی اصلی همراه با تمام اقلام موجود در بسته تحویل گرفته می‌شود و هرگونه آسیب‌دیدگی و یا نوشته روی جعبه ضمانت 7 روزه را باطل می‌کند.

به هیچ وجه بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی فنی محصول خود را برای اولنز ارسال نکنید. برای هماهنگی می‌توانید با شماره 02144288594 تماس حاصل فرمایید.


مغایرت محصول با سفارش شما

در صورتی که کالای تحویل داده به شما با سفارشتان در سایت مغایرت داشته باشد لازم است ظرف 24 ساعت از زمان تحویل سفارش، موضوع را به اولنز اطلاع دهید تا همکاران ما به مشکل شما رسیدگی کنند.


مشکلات نرم‌افزاری

اولنز مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی حاصل از آپدیت‌ نرم‌افزاری و نصب فریمور اشتباه محصولات نخواهد داشت.


چه کالاهایی مشمول شرایط بازگشت 7 روزه می‌شوند؟

ضمانت 7 روزه مخصوص کالاهایی‌ست که ایراد فنی آن‌ها مربوط به شرکت تولید کننده محصول است. ایرادات حاصل از استفاده نادرست از محصول، زمین خوردن محصول یا افتادن خط و خش روی کالا جزء شرایط بازگشت 7 روزه اولنز نمی‌شوند.


نحوه ارسال کالا »

مدت زمان تحویل »

هزینه ارسال »

نحوه پرداخت »


سوال دیگری دارید؟

با ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم.